Hatchet

Nadat zijn vriendin het heeft uitgemaakt, besluit Ben om samen met zijn vriend Marcus aan een nachtelijke moeras-tour deel te nemen, om iets anders aan zijn hoofd te hebben. Maar tijdens de tour komt de boot per ongeluk vast te liggen en moeten de passagiers te voet verder door de moerassen van New Orleans. Dan ontdekken ze de legende van Victor Crowley, een gruwelijk mismaakte man, die als klein jongetje om het leven kwam bij een grote brand in zijn huis. En de nachtmerrie is begonnen.

Een heerlijke gore en lekker bizarre slasher, die alle slasherfilms van de afgelopen jaren op de hak neemt. De killer Victor Crowly komt veel overeen met de killer uit The Burning, maar deze psychopaat is véél vakkundiger in zijn werk. De film neemt alle clichés van de slasherfilm niet zo nauw, en de film is lekker fout. En dat maakt deze slasher gewoon een one-of-a-kind. De kills in deze film zijn erg creatief en erg expliciet in beeld gebracht.

De film heeft ook zijn soft-porno actrices, die gecast zijn om hun borsten ff te laten zien om daarna afgeslacht te worden. De film heeft echt heerlijk veel gore(zelfs voor een slasher). Jammer genoeg is de film nooit spannend of eng, en je weet al van te voren wat er gebeuren gaat. In de film komen ook allerlei bijrolletjes voorbij van horrorlegendes Tony Todd(The Candyman!), Robert Englund(The one and only Freddy Krueger) en Kane Hodder(Jason Voorhees in Friday The 13Th Part VII, VIII, Jason Goes To Hell, en Jason X). Ook komt er in de film een bijrolletje voorbij van de regisseur van Friday The 13th part VII.

Deze film is écht erg leuk en amusant. Dus als je zin hebt in een onzin slasherfilm kan ik je deze film aanraden.