Killer klowns from outer space.

Gore: 1/5
Acteer: 2.5/5
Spanning: 2/5
Eindcijfer: 7.5

Verhaal:
Op een avond zijn twee jongere getuigen van een vallende ster. Ze besluiten een kijkje te gaan nemen en komen er al snel achter dat het niet een gewone vallende ster is maar een circus tent. De jongere geloven hun ogen niet en zijn van plan om een kijkje in de circus tent te gaan nemen wat ze daar echter tegen komen gaat ze boven hun pet. De circus tent zit vol met Alien Clowns die iedere bewoner van het klein dorpje willen vermoorden door ze in een cocon van suikerspin op te sluiten. De twee jongere kunnen nog net ontsnappen en waarschuwen de politie voor het gevaar. Niemand wil ze echter geloven. Maar al snel komen ze erachter dat het hele kleine dorpje is overspoeld met Killer Klowns From Outer Space.rnMening:rnEen film over moordende clowns uit de ruimte het moet toch niet echt gekker worden? De film slaat inderdaad echt nergens op maar dat maakt hem zeker niet minder leuk om te kijken. Een van de vele hilarische momenten is als een Clown op een mini driewieler komt aanrijden bij een motorbende. Pistolen met popcorn suikerspin cocons mensen die in ballonen worden opgesloten het kan niet gekker in deze film. Het is een typische cult film uit de jaren 80 alles wordt uit de kast getrokken om de film zo gek mogelijk te maken en dat is dan ook aardig goed gelukt. Zelfs de make-up van de Clowns zijn heel erg goed gelukt en erg origineel. Er is echt wel een min punt de acteer prestaties waren niet geweldig en over de top, maar ja dat weerhoud het er niet van dat Killer Klowns From Outer Space een hele goede jaren 80 cult film is.

Gore:
Over de Gore in deze film ben ik vrijwel snel uitgepraat want alles en iedereen wat vermoord wordt op een grappige manier gebeurd. Mensen worden bekogeld met taarten en neergeschoten met popcorn die ook nog is tot leven komen. Kortom verwacht geen vliegende ledematen maar vliegend popcorn in deze film.

Conclusie:
Killer Klowns From Outer Space is een van de weinige films in zijn soort. Verwacht niet dat de film veel verhaal heeft gewoon verstand op nul bak popcorn erbij en kijken. De film is een rit vol leuke ervaringen en lachwekkende momenten. Een goedkope jaren 80 film vol met onzin en hartstikke leuk om te kijken en hij mag zeker niet ontbreken in je film collectie.