Predators

Ik had veel verwacht van deze film omdat Robert Rodriquez eraan zou meewerken. Maar helaas zie je dat nergens in de film, wat me wel een beetje teleurstelde. Maar het is wel leuk dat ze voor deze film weer in een jungle zitten.

De film speelt zich af op de jungle-achtige thuisplaneet van de Predators. Op deze planeet huist ook een ‘Mega-Predator’ die elk jaar een groep van de gevaarlijkste individuen van de planeet aarde ontvoert, om ze vervolgens als prooi vrij te laten in de dodelijke jungle van de Predator-thuisplaneet. Royce (Adrien Brody) is de leider van een groepje huurlingen, dat onder andere bestaat uit een taaie vrouwelijke moordenaar, een man die totaal niet bang is om te sterven en een voormalige Russisch geheimagent. Samen moeten ze zien te overleven in de wildernis terwijl ze wanhopig proberen uit te vinden wat er met hen is gebeurd en door wie of wat ze worden opgejaagd…

De film begint een beetje zwakjes en het duurt redelijk lang voor je echt iets schokkends ziet. De acteurs die ze voor deze film hebben weten te strikken zien te triest voor woorden, want zeg nu zelf Adrien Brody is en zal ook nooit zoals Schwarzenegger worden. De rol van de dokter door Topher Grace lijkt ook nergens op. Die man is gewoon een grap als echt serieus acteur.

De gore in deze film laat ook zéér te wensen over. De rol van Laurence Fishburne was ook een van de weinge lichtpuntjes in deze film. En verwacht zeker geen geweldige Quotes zoals in de eerste Predator of omdat Robert Rodriquez eraan meewerkte.

CONCLUSIE

Hoewel ik niet veel positiefs over deze film te zeggen heb is er toch nog wel een klein pluspuntje aan deze film. Zoals de Predators in deze film die er geweldig uitzien met name de Mega-Predator. Al met al vind ik deze film niet echt een aanrader voor de fans van de eerste Predators films, maar deze film is in ieder geval wel véél beter dan de barslechte Alien Vs Predator films.