Return To House On Haunted Hill

Een aantal jaar geleden kregen vijf vreemdelingen de opdracht om één nacht door te brengen in een groot en mysterieus huis. Dit evenement veranderde echter in een gruwelijke nachtmerrie. Een aantal jaar later zet een groep mensen hun leven op het spel om in het huis op zoek te gaan naar het standbeeld van Baphomet, een beeld dat miljoenen dollars waard is. Maar zodra zij de deuren van het huis op Haunted Hill achter zich dichtslaan, ontdekken ze in wat voor nachtmerrie ze terecht zijn gekomen.

De opvolger van de remake House On Haunted Hill met onze eigen Famke Jansen. Deze film werd niet zo geweldig ontvangen door critici en de mensen. Ikzelf ben het volkomen NIET! met ze eens!, het is weliswaar geen oscar film, maar deze film doet toch alles wat men van een horrorfilm verwacht. De film heeft een lekkere sfeer, onnozele b-film acteurs, prima special effects, en een flinke dosis gore. De film heeft ook nog een memorabele scene, de scene met the nurse!.

GORE 10/9
Dit is weliwaar een ghost flick, maar wat een gore dat hem heeft!. Iemand`s hersenen worden eruit gehaald door de befaamde Jeffrey Combs!. Iemand`s gezicht mist een stuk, een heerlijke scene met een letterlijk bloedbad. Iemand`s darmen worden eruit gerukt, een gezicht valt eraf, een kop wordt geplet. Iemand wordt verbrandt, liters en liters bloed. Veel geesten zombie`s en monsterlijk creaturen die wel lijken op die uit Silent Hill. Meer dan prima gore voor fans!.

Er wordt vaak gezegd dat deze film slecht of saai is, maar deze film verveelt geen moment. Het is weliswaar geen perfecte film, maar voor het horrorgenre is hij meer dan prima geslaagd!!!.

jamal_be

ben het zeker met The Mad17 eens, ik vond deze direct to video film zeker de moeite waard. Gezien de laatste tijd er teveel crap tussen de horror. Daarnaast denk ik dat de verwachtingen erg hoog zijn bij mensen die deel een gezien hebben. Deel een had een rianter budget dan deze en daarom vind ik het knap dat ze dit oor elkaar hebben gekregen.rn