Task, The

Er gebeuren duivelse dingen op de set van de nieuwe realityshow ‘The Task’. In deze show krijgen de kandidaten verschillende angstaanjagende missies, terwijl ze verblijven in een oude verlaten gevangenis. Als de missies succesvol uitgevoerd worden, kunnen ze een gigantische geldsom winnen. De zes studenten die deelnemen aan de show krijgen al snel op gruwelijke wijze te maken met de duivelse geesten. Zullen zij de nacht overleven?
Een saaie en vooral vermoeiende film, zo zou ik deze film het liefst willen omschrijven. Want van spanning en een boeiend verhaal is niks te merken. Ik heb irritante personages gezien in b-horrorfilms maar dit slaat toch echt alles! Om nog maar te zwijgen over die twee mannen vanachter de schermen die elkaar telkens complimentjes geven. Gore is erg nep en ook zeer weinig aanwezig, en de `geesten` (want eigenlijk is het er maar één) is allesbehalve eng of bedreigend.
Ik heb slechte spookhuisfilms gezien, maar deze film komt zeker in mijn top 10 te staan van `meest slechtste spookhuisfilms ooit`. Wel een klein pluspuntje is de dood van de zwarte man in deze film, zo zou ik dus echt niet graag willen gaan. Nee, als je een goede spookfilm wil zien, kun je nog beter naar Paranormal Activity kijken dan naar deze bagger. Spijtig, want als ze wat betere gore en acteurs hadden gebruikt, en enge geesten. Was deze film misschien wel gewoon vermakelijk geweest, kortom dit is geen film waar je geld aan moet geven.