Blood Surf

Blood Surf

Blood Surf, eerder uitgebracht onder de naam “Krokodylus” zou een horrorfilm moeten voorstellen. Omdat de oude naam niet zo goed scoorde in de film wereld, werd de film terug uitgebracht onder hun nieuwe naam, maar helaas flopte de film alweer.

Het Verhaal: “Blood surfing” moet de meeste trendy en nieuwste sport van het jaar worden. Om de extreme sport te promoten gaat een groep filmmakers naar Australi? om er een documentaire over te maken. “Blood surfen” is surfen tussen massa’s witte haaien. De twee surfers doen dit enkel en alleen voor het geld. Mensen die denken dat dit de zoveelste film is die over het onderwerp haaien handelt, hebben het mis. Plots duikt er een nogal zeer grote krokodil op. Er onstaat paniek. Ze worden een voor een het slachtoffer van de reuzekrokodil.

“Blood Surf” is gemaakt (door dezelfde regisseur als Children Of The Corn 3) met goede bedoeligen maar is helaas de zoveelste amateuristische film. Alhoewel je dat niet merkt aan de dvd cover, want die ziet er prima uit. De hele film zit vol met de gebruikelijke clich?s: de krokodil valt zowel op water als op het land aan en is niet te stoppen, de krokodil heeft ??n zwak punt, en de kapitein is uiteraard een bekende van het monster. Ook de niet al te beste acteerprestaties mist Blood Surf niet. Kortom, alles zit in deze film verpakt. Ondanks dit alles is Blood Surf een redelijke film, voornamelijk van het hoge (vaak onbedoelde) amusementsgehalte.