My Bloody Valentine 3D

My Bloody Valentine 3D

De psychopaat Harry Waren vermoorde een stel mijnwerkers omdat hij te weinig zuurstof had, dan grijpt de politie hem en raakt hij in een coma. Als hij later weer bijkomt laat hij een spoor van lijken achter, en keert hij terug naar de mijn. Maar in de mijn zitten een paar mensen hun valentijnsdag te vieren, en ze worden één voor één afgeslacht door de psychopaat. Een paar mensen overleven het en gaan verder met hun leven. 10 jaar later gebeuren de moorden weer, ditmaal in het geboortedorp van Tom(een slachtoffer van Harry Warden), en wordt hij beschuldigd van de moorden.

Een vlotte remake van het gelijknamige My Bloody Valentine. De film hakt er meteen in en de 3D effecten zien er wel leuk uit. De acteurs zijn standaart type acteurs voor een slasher film, dus ze acteren voor geen meter. Maar ze worden in een lekker rap tempo afgemaakt dus dat maakt alles wel goed. De film is af en toe wel redelijk ongeloofwaardig, maar iedere slasher is wel eens ongeloofwaardig.

GORE 10/10
Deze film is wat we van een slasher mogen verwachten, namelijk lekker goor en over the top. Zoals een hoofd wordt in tweeén gespleten, iemands oog word eruit gerukt met een pikhouweel, veel uitgerukte harten en veel gehak met pikhouwelen. Kortom meer dan genoeg gore.

Deze film is gewoon een lekkere slasher gepaard met de nodige gore, seks en drank. Natuurlijk niet zo orgineel maar tegenwoordig zie ik ook niet zo veel originele slasher films meer. Stiekem hoop ik toch wel dat ze hier een sequel op maken, maar dat zal voorloopig niet gebeuren denk ik. Laat je niet afleiden door de titel want zelfs de 3D is dik in orde.