Saw

Deze film is echt goed en bloederig
Het gaat er over dat er een man is die een beetje gestoord is en die vangt mensen en sluit ze dan op.
Ze moeten dan een soort opdracht uitvoeren en dan zijn ze vrij.
Hier volgen een paar voorbeelden:
Een man staat i een kamer vol met prikkeldraad ongeveer 5 meter voor hem is een luik. Dan gaat er een luik open en die man moet dan zo snel mogelijk door het prikkeldraad naar het luik om vrij te komen. dan gaat het luik open en de man rent het prikkeldraad in dan snijd hij zich zelf helemaal open en gaat dood. Dan is er ook nog een vrouv in een kamer met een soort helm op. voor haar staat een tv op die tv zie je een raar hoofd van een persoon en die zecht dat ze 5 minuten de tijd heeft om de sleutel van de helm te vinden als ze dat niet op tijd doet klapt de helm open en is haar hele kaak er af, De persoon op de tv zecht dat de sleutel in iemand zit
Dus ze kijkt de kamer rond en ziet iemand liggen met een mes ernaast die persoon lijkt dood maar is het niet zij pakt dus dat mes en begint in de buik van die persoon te snijden die daar ligt ze ropt allemaal darmen uit het lichaam en vind dan de sleutel ze kan nog net op tijd haar helm af doen voordat haar hele onderkaak er af word gescheurt. Dan zie je twee mannen in een soort wc gebouw zij zijn ook opgesloten door die man. Ze zitten allebei met een ketting vast aan een kant van de kamer midden in de kamer licht een dode man met een geweer en een bandjes afspeler in zijn hand een van de manen kan net bij de bandjes afspelerpakt en pakt hem en speelt hem af dan horen ze een stem die zecht dat een van hen dood moet worden geschoten met het geweer dat daar ligt hij zegt ook dat er voor allebei een zaag achter hun ligt daarmee moeten ze hun eigen been afzagen dan pas kunnen ze bij het geweer. Dan gebeuren er allemaal dingen ze ontdeken een camera waarmee ze in de gaten worden gehouden door die gestoorde man ze vinde foto’s van kinderen van een van de mannen en bijna op het einde zaagt een van de kerels zijn been af en schiet de ander maar die is dan nog niet dood.
Als je wil weten hoe deze film afloopt zou ik hem zeker kijken
Het is absoluut de bloederigste horror die ik (tot nu toe)ooit heb gezien.

39 reacties

Ajay

Zeker een goede film, is een soort vervolg op de JigSaw film (om een beter beeld te kunnen vormen)…vond het niet de bloederigste horror, vond het reuze meevallen. Maar de spanning zit er goed in en de ontknoping is gewoon adembenemend 🙂 Echt een aanrader 🙂

dak0ta fanning

sorry hoor,lekkere revieuw kan net zo goed de ehle film naspelen,ik heb hem gezien en hij is gewoon vet,enne ff met die meisje met die ebugel tis geen vijf mi nuten ik seg niet hoe lang wel maar tis langer dan vijf minuten

PyramidHead

Kan men aub stoppen met het posten van de alomgekende, meest irritante opmerking ooit? Ik heb het hier over “het is de engste/bloederigste/ziekste/… film ooit”. Als men dit de bloederigste film ooit vindt, … dan wordt er weinig film gekeken, me dunkt. Dank u voor uw waandacht. Jeezes…..

zack

die met die vrouw en die klem in haar mond was wel leuk:)en het einde het beste ooit in korte woorden het einde GAME OVER!:) een 10 mensen de beste film ooit!!:p:)

shihuandgi

okay! als er een film is die ik zooo grondig haat is het deze k*tfilm wel!! heel mijn klas zaagt dat deze film voor mij is omdat ik een horror veteraan ben dus had ik beslote deze te gaan huren.wat een kutfilm, echt niet eng,het verhaal sucked(kijk maar eens naar identity voor een prachtverhaal!!)elke persoon die ik ken die horror haat houd van deze film:wel dat zegt voor mij al genoeg,commercieel , belachelijk en o zo klote!!! iedereen die nog durft te zeggen dat deze de beste horrorfilm ooit is ….rrrgghhh!!!! zwijg over deze film!!!al dat gezaag 3 weken rond mijn kop over deze film,dan zeg ik : kijk eens naar fatsoenlijke horror zoals puppet master,hellraiser,……holy shit!!!!wat lees ik nu???? de bloederigste ooit??? retard!!!! er komt nog geen bloed in voor ,zelfs dat dom kind sterft niet!!!!!! rrggghgh

nemesea1982

noem je puppet master fatsoenlijke horro(dat zegt meteen al genoeg, dat is toch geen horror mislukte komedie eerder) en dan nog iets saw is niet commercieel maar low budget film groot geworden omdat het zon goede film is@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

shihuandgi

wat ziek????ik heb nog nooit iets ziek meegemaakt in horror buiten die ocharme diertjes die zo worden mishandelt in cannibal holocaust!!!! hier was niets ziek aan!zelfs dat kind stierf niet! en idd puppet master is geen horror maar wel een klassieker!!!

wessels

ik ben het met halloween eens dat saw voor een groot gedeelte een thriller is, maar om het een klote film te noemen daar ben ik het niet mee eens. saw is een zeer goed gemaakte film, met veel zieke momenten. het verhaal zit briljant in elkaar en het is bij tijd en wijlen ook wel spannend. het is echter niet de beste horror ooit. maar ja, smaken verschillen.

silly

ik vond saw1 egt boring. Behalve op een paar “sick-moments”. De rest van de film alleen maar stom gelul en gedoe. Nee, saw2 was beter. Weet alleen niet op ik saw3 aankan haha

10. avatar
    belgenman

oke shihuandgi da ge saw ni goe vind oke geen probleem maar da ge zegt da puppet master echte horror is da ben ik et toch ni mee eens.Ik vind saw een goede film maar GEEN 100% horror.Hij is wel lekker bloederig.