Spiders II: Breading Ground

Spiders II: Breading Ground
1.0Totale score

Een jong koppel zit met hun boot vast in het midden van de oceaan.Gelukkig is er dichtbij een soort van dokter die hen kan opvangen en tests op hen kan doen,ook snel een paar spinnen inplanten.Voor wat,hoort wat,zeg ik dan maar.

De dokter wordt dan wel neergezet als een ??ndimensionele schurk,maar eigenlijk is hij de slechtste nog niet.Blijkbaar wil hij kanker genezen,wat toch een edeler doel is dan pakweg superwapens maken om de wereld te regeren of wat gestoorde dokters normaal ook doen.Is het fout om iemand te doden om miljoenen te redden?Maar komaan,hij kijkt boos,hij heeft een lelijke baard,hij is de vijand.

Na een uurtje loopt het uit de hand en weten de spinnen te ontsnappen uit hun massief stalen kooien die per ongeluk open staan(stagairs waarschijnlijk).Een paar personen die niet eens een naam hebben en nauwelijks dialoog proberen ze dan te stoppen,maar dat lukt natuurlijk niet,waarop het aan de vrouw van het koppel is om deze moordmachines te stoppen met brandblusapparaten en lucifertjes,het lijkt McGyver wel.

Wat zeer opvallend is in deze films die wel gemaakt lijken voor de afprijsbak zijn de slechte effecten.De CGI-spinnen horen gewoon niet bij het beeld,je ziet gewoon dat ze er niet echt zijn en dat de acteurs maar wat met de lucht zitten vechten. En dat er niks van waarde gebeurt voor halfweg is ook erg irritant.Misschien een eerste slachtoffer tonen voor de generiek,ik zeg maar wat.

Deze film is gewoon weinig vermakelijk,zelfs niet om te lachen.Ik heb dat hele zo slecht dat het grappig is ook nooit begrepen.Ik vind incompetente regisseurs eigenlijk allesbehalve komisch.Met alle films die je beter kan laten staan kan je een megavideotheek beginnen,wat ze hier om de hoek ook gedaan hebben.Waardeloze film.